"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

wtorek, 26 maja 2015



KONKURS!!!



Kochani, dzisiaj obchodzimy wspólne święto! 1 000 wyświetleń na blogu!! Taaaaak! Z tej okazji przygotowałam dla was KONKURS!! Cieszycie się ? Bo ja jestem mego podjarana.
Ale na wstępie chciałabym wam bardzo podziękować. Gdyby nie wy to nie było by mnie tutaj teraz i nie pisałabym do wam! To dzięki wam osiągnęliśmy ten sukces, bo on jest nasz wspólny. Jeszcze raz serdecznie DZIĘKUJE !

A teraz przejdźmy do Konkursu!
Do wygrania jest książka pod tytułem "Eleonora&Park" Rainbow Rowell .

Co trzeba zrobić żeby wygrać książkę?
Nic trudnego. Wystarczy odpowiedzieć na pytanie konkursowe.
PYTANIE: Jak ty widzisz współczesną historię Romea i Julii?
Odpowiedzi możecie udzielać pod tym postem, na asku i na instagramie.
Instagram:
https://instagram.com/ksiazkomaniaczka11/
Ask:
http://ask.fm/PoradyKosmetyczne2

(Porady Kosmetyczne, bo to kiedyś było Porady Kosmetyczne, ale zmieniłam)
 Konkurs trwa od dzisiaj, czyli 26 maja do 2 CZERWCA.
POWODZENIA!

PS. Z okazji dnia matki wszystkim mamom składam najserdeczniejsze życzenia, dużo zdrowia, pociechy z pociech ( to ma sens), dużo radości z życia i wszystkiego co sobie zażyczycie ;)

                                      Weźcie udział w konkursie, bo warto!
                                            Czytajcie, bo Warto Czytać!
                                                         Pa;*

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz