"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

piątek, 1 maja 2015

BOOK HAUL+ WRAP UP, CZYLI CZYTELNICZE POSUMOWANIE MIESIĄCA KWIETNIA 2015!(PLANY NA MAJ)

Witajcie kochani. Kwiecień już za nami więc postanowiłam dzisiaj poopowiadać wam o książkach, które udało mi się przeczytać w kwietniu, jakie mam plany na miesiąc maj i  książkowe zakupy. Jeżeli jesteście zainteresowani takim postem to serdecznie zapraszam !
Zacznijmy może od WARM UP-u , czyli książek przeczytanych w kwietniu 2015r.
1)"KochAna. W pułapce anoreksji i bulimii" Marta Motyl
Pierwsza książka, którą udało mi się przeczytać w ubiegłym miesiącu to właśnie "KochAna". Jej recenzja jest na moim blogu, więc możecie tam zajrzeć. Natomiast książce dałam mocną 7, bo była naprawdę fajną książką.
2)"Jesienna miłość" Nicholas Sparks
Kolejną książką jest książka Sparksa, czyli jednego z moich ulubionych autorów. Tej książce również dałam 7 na 10, ew 7,5/10. Jest to piękna historia o miłości, ale nie doprowadziła mnie do łez.
3)"Crescendo" Becca Fitzpatrick
Kocham tę książkę jak i całą serię "Szeptem". Nie napisałam na ile ją oceniam, ale daje jej 9/10 bo jest boska!
4)"Jesteś cudem" Regina Brett
Ostatnią książką, która przeczytałam , są felietony Reginy Brett, które zostały złączone w książkę. Ta książka także dostała 9/10 i jestem mega zadowolona z tego, że ją przeczytałam. Świetna jest!

Co chce przeczytać w maju?
Niewątpliwie będzie to trochę więcej książek od tych 3, które wam zaprezentuję, ale resztę pokaże wam w book haul-u. Książki te pochodzą z biblioteki.
1)"Cisza" Becca Fitzpatrick
Kolejna, 3 już część sagi "Szeptem", o której na pewno niedługo dam wam znać, ale każdą z tych książek kocham i jest to miłość chyba na całe życie (no przynajmniej na najbliższe lata).
2)"Bóg nosi dres" Piotr Sender

Książka, która ma w sobie dużo przemocy, wulgaryzmów itd, ale bardzo mnie urzekła i nie mogłam się powstrzymać żeby ją wypożyczyć, a później przeczytać.







3)"Krótka piłka" Harlan Coben
Jeju, jak na dawno czytałam kryminał O.o Ale czas to nadrobić! To jest moja pierwsza książka tego autora, ale mam nadzieję, że się polubimy.

No i w końcu czas na BOOK HAUL!
Kupiłam (i dostałam, bo w kwietniu miałam urodziny) aż 7 książek!
Zacznijmy od zakupów z biedronki. W biedronce jest ogromna ilość bestsellerów, książek kultowych, które są popularne i świetne. Ja zdecydowałam się na zakup 2.
1) "Bóg zawsze znajdzie ci pracę. 50 lekcji jak  szukać spełnienia." Regina Brett


W biedronce zapłaciłam za nią 20 zł. Jest to naprawdę dobra , bo w sklepach, czy na internecie kosztuje około 30 zł, więc ja jestem zadowolona z zakupu. Niestety, znalazłam tam tylko jedną część, ale dobre i to. Ma 361 stron.
Wydawnictwo: Insignis.






2) Jane Austen "Duma i uprzedzenie"
 Biedronka mnie pozytywnie zaskakuje! Kupiłam ją za 9.99zł. Bardzo chciałam ją przeczytać, ale nie wiem czy ten rodzaj literatury mi się spodoba. Ale spróbuje. Piękna okładka, tania, duża czcionka i dobre opinie. Zapowiada się ciekawie. Już nie mogę się doczekać. Książka z serii Anielski ogród. Ma 368 stron. Wydawnictwo :Świat Książki.






Następne zamówienie jest ze sklepu internetowego allegro.pl
Są to 2 książki tej samej serii.
3)Gayle Forman "Zostań, jeśli kochasz"
4)Gayle Forman "Wróć jeśli pamiętasz"

 Na podstawie tych książek nakręcono film . Komplet kosztował 30.99zł +9.99zł za kuriera. Czyli łącznie zapłaciłam 41.98zł. Uważam, że cena jak za 2 książki bardzo dajna. Mam ochotę już je zacząć, ale spokojnie, wytrzymam. 1 cz ma 243 strony, a 2 cz 287.
Wydawnictwo: NASZA KSIĘGARNIA



I ostatnie zamówienie to prezent na urodziny od mojego chłopaka . Zamówienie pochodzi ze sklepu internetowego empik.com.
5)"Eleonora&Park" Rainbow Rowell

 
Bardzo chciałam te książki i w końcu je mam. Jestem bardzo zadowolona z tego zamówienia. Przesyłaka w ciągu 2 do 2 dni, za kuriera płaci się tylko 10 zł, a ja trafiłam na promocję, gdzie kupując 3 książki płacisz tylko za 2 . Super promocja. Właśnie sprawdziłam i cena regularna tej książki w empiku to 36.90zł. Ma358 stron i jest podzielona na 58 działów. Raz mówi Eleonora, a raz Park. 
Wydawnictwo Otwarte



6) Colleen Hoover "Hopeless"
 

Książka pisana w formie pamiętnika. Ma 377 stron. Jej cena regularna to 34.90zł.Cudowna okładka!<3
Wydawnictwo Otwarte






7)"Girl Online" Zoe Sugg
 

Moja książka jest akurat w języku polskim, ale spokojnie można ją znaleźć na internecie w języku angielskim. Jest bardzo duża, 37 x 222 x 160 mm. Ma 363 strony, ale za to jest duuuża. Jest ona pisana w formie bloga. Zoella jest sławna vlogerką, która ma miliony widzów i cieszy się ogromną popularnością. Bardzo chciała napisać książkę i jej marzenie się spełniło. Trzeba wspomnieć, że ma ona dopiero 25 lat! Jej cena regularna to 39.99zł. No i oczywiście genialna okładka!
Wydawnictwo: Insignis


Dziękuję serdecznie za poświęcony czas. Mamy długi weekend, nic tylko się cieszyć. Udanej majówki. Postaram się być tutaj częściej w tym i następnym tygodniu.  Paaaa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz