"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

czwartek, 26 października 2017

ULUBIEŃCY PAŹDZIERNIKA

Hejka!
W dzisiejszym poście trochę poopowiadam wam o moich ulubionych rzeczach, które w tym miesiącu szczególnie przypadły mi do gustu. Zapraszam na ulubieńców października!

KOSMETYKI:

L'Oreal Paris, True Match Foundation, Podkład do twarzy N1 Ivory

Kolor tego podkładu jest dla mnie idealny. Jego cena to +/- 30 zł. Bardzo urzekła mnie konsystencja tego produktu. Jest lekki, nie robi na twarzy efektu maski, świetnie wpasowuje się w kolor twarzy, utrzymuje się na twarzy naprawdę długo. Jak już wcześniej wspomniałam nie robi efektu maski, ale kryje zaczerwienienia i niedoskonałości. Bardzo serdecznie wam go polecam!!

PROVOCATER SHAPE BASE BAZA DO PRZEDŁUŻANIA

Cena to 29,99zł. Ja robię sobie hybrydy statystycznie co 3 tygodnie. Niestety ciężko jest mi zapuścić swoje paznokcie dlatego zawsze je przedłużam. Testowałam już różne bazy do przedłużania paznokci w tym semilac i uważam, że ta jest najlepsza. Żadna baza nie trzymała moich paznokci dłużej niż 2 tygodnie, ale ta jest rewelacyjna. Ostatnio używając tego kosmetyku moje paznokcie bez szwanku trzymały się 3 tygodnie! Cudo! Polecam!

Bell Hypoallergenic Farbka do ust 03,05

Miałam do czynienia z różnymi pomadkami, ale czegoś takiego jeszcze nie widziałam. Ta pomadka, a właściwie farbka wgryza się w usta, ma piękne kolory, a co jest najlepsze to można je stopniować. Jeżeli nałożę jedną warstwę to otrzymam delikatny efekt, a jak nałożę więcej warstw to uzyskam piękny, głębszy kolor bez rolowania. Ona po prostu zastyga na ustach i trzyma się na nich kilka dobrych godzina nawet jeżeli jemy i pijemy, a jej cena to tylko 7,99zł.

SERIAL:

"Diagnoza"

 
Anna Nowak (Maja Ostaszewska) wraca do Polski, po latach nieobecności. Ma przed sobą jeden cel – chce raz na zawsze rozprawić się z przeszłością i zmierzyć z kimś, kto nie tylko bardzo ją skrzywdził, ale również odebrał bliskich. Kiedy wydaje się, że wszystko układa się zgodnie z jej planem, życie Anny zostaje wywrócone do góry nogami. Na skutek tragicznego wypadku kobieta trafia do rybnickiego szpitala. Po wybudzeniu z narkozy z przerażeniem odkrywa, że niczego nie pamięta, oprócz twarzy lekarza Michała Wolskiego (Maciej Zakościelny), który ją uratował. Zdruzgotana Nowak zaczyna zadawać sobie pytania: kim jest, jakim jest człowiekiem, czy skrzywdziła kogoś, a może sama jest ofiarą? Tak rozpoczyna się historia Anny…

Jak ja rzadko sięgam po seriale tak w tym wypadku wciągnęłam się nie na żarty. To jest polski serial medyczny, aczkolwiek to nie jest typowo lekarzowy serial, ale opowiada o Annie, która w wyniku wypadku traci pamięć i w szpitalu stara się ją odzyskać.W tle mamy szpital, przypadki medyczne itd, ale główny wątek jest zupełnie inny. Odcinki są emitowane w każdy wtorek po 21 na TVN. Polecam!!

KSIĄŻKA:

"Chirurg" Tess Gerritsen


Dawno nie czytałam tak dobrej książki, serio! Zbrodnia, pierwsza klasa, widać, że wymyślona przez kobietę, akcja ciągle goniła, cały czas coś się działo, a ja byłam tak wciągnięta w fabułę, że nie potrafiłam przestać. Powiem wam jeszcze w tajemnicy, że ja się bałam , jak mój chłopak w nocy odwoził mnie do domu i chciał mi odgarnąć ręką włosy to ja zaczęłam piszczeć, a wtedy byłam już w trakcie jej czytania, więc uważajcie!

HERBATY:

Długo szukałam jakiegoś zaparzacz i w końcu znalazłam go w biedronce za 8 zł, więc idealnie. No ale jak zaparzacz to też trzeba nową herbatę. Kupiłam ją w biedronce za 5 zł i to jest herbata zielona z pomarańczą. Jak dla mnie jest ona bardzo aromatyczna, lecz w smaku nie czuć tak bardzo tej pomarańczy, Na dobrą sprawę to jest to herbata zielona z aromatem pomarańczy, ale jest pyszna i daje porządnego kopa w tyłek z samego rana!






Miesięczna herbatka września to pieczone jabłuszko. Jest rewelacyjna! Pięknie pachnie i genialnie smakuje. Ma bardzo wyrazisty smak właśnie pieczonego jabłuszka i trochę przypomina mi święta. Serdecznie wam polecam!!





Jak dla mnie najlepsza miętowa herbata jaką piłam. Ogólnie to tego czerwonego pieprzu tutaj nie czuć, ale to on świetnie podbija smak mięty przez co ona jest bardzo wyrazista i intensywna. Za 15 torebek płacimy ok 3zł, więc nie jest zbyt wydajna, ale smak rekompensuje wszystko. Polecam!!


Kochani oto moi ulubieńcy. Bardzo wam te rzeczy polecam. Ja uciekam i widzimy się w sobotę. Buźka!! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz