Hejka!
Luty nie był dla mnie owocny w posty na blogu, ale za to nie najgorzej poszło mi z czytaniem. W lutym przeczytałam 5 książek, co sprawia, że jak na razie idzie mi bardzo dobrze. Zapraszam!
Tytuł: "Nieodnaleziona"
Autor: Remigiusz Mróz
Wydawnictwo: Filia
Kategoria: Thriller psychologiczny
Liczba stron: 400
Opis:
Pierwszy polski thriller psychologiczny na miarę największych światowych bestsellerów!
Gdybym oświadczył jej się chwilę wcześniej, nigdy by do tego nie doszło.
Nie napadnięto by nas, ja nie trafiłbym do szpitala, a ona nie
zniknęłaby na zawsze z mojego życia.
Dziesięć lat po zaginięciu narzeczonej, Damian Werner jest pewien, że
nigdy więcej jej nie zobaczy. Pewnego dnia trafia jednak niespodziewanie
na ślad ukochanej – ktoś zamieszcza jej zdjęcie na jednym z profili
spotted, szukając dziewczyny.
Werner jest gotów przyjąć, że to przypadkowe podobieństwo, spotter
wgrywa jednak drugie zdjęcie. Zdjęcie, które zrobił jej sam Werner na
kilka dni przed zaginięciem – i którego nikomu od tamtej pory nie
pokazał.
Kto szuka dziewczyny? I czy to naprawdę ona pojawiła się po dziesięciu latach?
Damian znał swoją narzeczoną od dziecka, spędzali ze sobą każdą chwilę.
Szukając odpowiedzi na kolejne pytania, odkrywa jednak, że nie wiedział o
niej wszystkiego...
Zanim kupiłam tę książkę słyszałam o niej złe opinie, ale jak już dotarła do mnie to stwierdziłam, że zapytam na fb co inni myślą o niej. Byłam w szoku, bo pod moim postem pojawiło się ponad 20 komentarzy, a tylko 3 z nich były negatywne. Mi osobiście ta książka się bardzo podobała. Przede wszystkim autor poruszył tutaj bardzo trudny, a zarazem ważny temat jakim jest przemoc w rodzinie. Dla mnie jest to świetny thriller psychologiczny napisany przez polskiego autora. Ale sami przyznajcie, że po okładce wcale nie widać, że to książka polskiego autora. Polecam!!
Tytuł: "Jak cię zabić, kochanie?"
Autor: Alek Rogoziński
Wydawnictwo: Filia
Kategoria: Komedia kryminalna
Liczna stron: 380
Opis:
Trzydziestoletnia Kasia ma szansę odziedziczyć ogromny spadek. Jest
tylko jeden warunek - musi wysłać na tamten świat niekochanego przez
siebie męża. Jak się jednak okaże, nie dość, że jest to piekielnie
trudne zadanie, to i ona sama szybko zamieni się z myśliwego w ściganą
zwierzynę. Rozpoczyna się komedia omyłek, w której każdy może przez
przypadek stać się i ofiarą, i mordercą...
Powiem szczerze, że ta książka mnie nie zachwyciła. Ta komedia miałam wrażenie, że była wyrażona w formie absurdu, a z kryminałem miało to mało wspólnego. Książkę czytało się lekko i szybko i to jest plus, ale nic specjalnego.
Tytuł: "Osaczona"
Autor: Tess Gerritsen
Wydawnictwo: HarperCollins
Kategoria: Thriller
Liczba stron: 300
Opis:
Miranda właśnie zakończyła romans ze swoim pracodawcą Richardem
Tremainem, właścicielem lokalnej gazety. Dumny mężczyzna nie umie się
jednak pogodzić z jej decyzją. Zadręcza ją telefonami i nieustannie
próbuje namówić na spotkanie.
Pewnego dnia uparty Richard, nie zważając na protesty Mirandy,
niespodziewanie zapowiada, że odwiedzi ją za kilkanaście minut. Miranda
nie ma jednak ochoty spotkać byłego kochanka i, chcąc uniknąć
konfrontacji, szybko opuszcza mieszkanie. Liczy na to, że Richard
odjedzie, gdy jej nie zastanie. Niestety po powrocie dostrzega przed
swym domem jego auto. Decyduje się wejść i nieoczekiwanie znajduje w
swojej sypialni zabitego Richarda. Obok łóżka leży zakrwawiony nóż
kuchenny...
Miranda automatycznie staje się główną podejrzaną w śledztwie. Nikt nie
wierzy w jej niewinność do czasu, kiedy sama staje się celem
tajemniczych ataków. Seria nieudanych zamachów na Mirandę wzbudza
podejrzenia brata zamordowanego, który zaczyna wątpić w jej winę i
postanawia pomóc w rozwiązaniu krwawej układanki...
Najlepsza książka tego miesiąca! Ogólnie uwielbiam tę autorkę, a ta książka była rewelacyjna. Świetna intryga, wątek romantyczny w tle, świetni bohaterowie i rewelacyjny styl pisania! Gorąco polecam!!
Tytuł: "Prokurator"
Autor: Paulina Świst
Wydawnictwo: Muza
Kategoria: Romans
Liczba stron: 330
Opis:
Trzydziestoletnia, niezwykle atrakcyjna Kinga Błońska jest szczęśliwą
kobietą. To znaczy była. Od wielu lat dzieliła życie z tym samym
mężczyzną a zawodowo, jako błyskotliwa adwokatka, odnosiła sukcesy na
sali sądowej. Teraz jednak fortuna przestała jej sprzyjać: nie dość, że
przyłapała męża na zdradzie, to musiała również podjąć się prowadzenia
sprawy groźnego bandyty „Szarego”. Co gorsza, „Szary” jest jej
przyrodnim bratem, z którym od dawna nie miała – i nie chciała mieć –
nic do czynienia.
Wydarzenia ostatnich tygodni postanawia odreagować w dyskotece. Po raz
pierwszy w życiu ma ochotę zachować się nieodpowiedzialnie… i udaje się
jej to aż za bardzo. Ląduje w mieszkaniu Łukasza, którego dopiero co
poznała na parkiecie. Po niesamowitych miłosnych uniesieniach,
zaspokojna seksualnie, ale skacowana moralnie, ukradkiem wraca do domu.
Zaledwie kilka godzin później przekonuje się, że pech upodobał ją sobie
na dobre: "facet na jedną noc" okazuje się prokuratorem prowadzącym
sprawę jej przyrodniego brata. Jakby tego było mało, wszystko wskazuje
na to, że pozasłużbowe kontakty Kingi i Łukasza nie ograniczą się do
jednego gorącego spotkania…
Sięgając po nią myślałam, że jest to kryminał, ale jak widzę myliłam się. Nie wiem, czy jestem już za stara na erotyki, w końcu dobijam już dwudziestki, czy co, ale nie jarają już mnie takie książki. Ta książka mimo wszystko podobała mi się. Nie była zbyt mądra i dająca do myślenia, wręcz momentami miałam wrażenie, że jest infantylna i wyuzdana, ale miała w sobie coś takiego, co sprawiało, że chciałam dowiedzieć się jak to wszystko się skończy. Polecam, chociaż nie jest to najlepsza książka jaką czytałam.
Tytuł: "Wielbiciel"
Autor: Charlotte Link
Wydawnictwo: Sonia Draga
Kategoria: Kryminał
Liczba stron: 420
Opis:
W lesie niedaleko małej miejscowości w okolicach Augsburga znaleziono
zmasakrowane zwłoki młodej kobiety. Policja i bliscy zamordowanej stoją
przed prawdziwą zagadką, gdyż kobieta ta zaginęła bez śladu przed
kilkoma laty. Dopiero telefon od jej znajomej z wakacji dostarcza
pierwszych wskazówek dla śledztwa… Jednocześnie we Frankfurcie toczy się
inna historia. Leonę, zadowoloną z życia redaktorką w wydawnictwie,
ukochany mąż porzuca dla innej kobiety. To prawdziwy cios dla kobiety,
która dopiero co była świadkiem samobójstwa.
To jest moje pierwsze spotkanie z autorką, ale na pewno nie ostatnie. Książka ta niesamowicie wciąga. Jest to połączenie dwóch historii, ale mimo tego oba te wątki świetnie się ze sobą łączą i w rezultacie książka jest świetna. Autorka świetnie potrafi trzymać czytelnika w napięciu do ostatniej strony. Polecam! Jest to książka, którą przeczytałam w formie elektronicznej.
Jak widzicie luty miną mi pod znakiem na prawdę dobrych książek. Wszystkie bardzo mi się podobały, no może poza książką pana Rogozińskiego, bo ta mnie nie powaliła. Ale oprócz tego pozostałe książki były na prawdę świetne. Już za kilka dni zobaczycie haul z książkami, które ostatnio do mnie dotarły. Nowe książki zawsze cieszą! Buźka ;*
Wszystko dzięki temu wspaniałemu człowiekowi, zwanemu dr Agbazarą, wspaniałemu czaru rzucającemu we mnie radość, pomagając mi przywrócić mego kochanka, który zerwał ze mną Cztery miesiące temu, ale teraz ze mną przy pomocy dr Agbazary, wielkiego zaklęcia miłosnego odlewnik. Wszystkim dzięki niemu możesz również skontaktować się z nim o pomoc, jeśli potrzebujesz go w czasach kłopotów poprzez: ( agbazara@gmail. com ) możesz również Whatsapp na ten numer( +234 810 410 2662 )
OdpowiedzUsuń