"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

czwartek, 4 stycznia 2018

2017 PODSUMOWANIE ROKU

Hejka!
Dzisiaj zapraszam was na czytelnicze podsumowanie całego roku. Zapraszam!

Zacznę od tego, że moim celem na rok 2017 było przeczytanie 52 książek. Niestety nie udało mi się przeczytać tylu książek, ale przeczytałam 40 książek. Było to spowodowane tym, że po pierwsze miałam maturę, a przygotowania do niej zajęły mi 4 miesiące tego roku. Przez wakacje pracowałam dorywczo i całymi dniami nie było mnie w domu, więc też mało czytałam. We wrześniu byłam we Francji, gdzie udało mi się przeczytać 1,5 książki co i tak jest dobrym wynikiem, a w listopadzie podjęłam się stażu. Więc jak widzicie miałam dosyć aktywny rok, co przełożyło się na trochę mniejsze zaangażowanie w czytanie z mojej strony.

Moim celem na nowy rok, czyli rok 2018 jest po 1, aby przeczytać 60 książek w roku co daje nam minimum 5 książek w miesiącu. A drugim postanowieniem czytelniczym na ten rok jest to, aby czytać ok 50 stron dziennie. Na początek oczywiście, aby utrwalić sobie nawyk czytania codziennego. Niestety czasami z powodu lenistwa nie czytałam, więc też czas to zmienić. ;P

Dobra, czas podsumować czytelniczo ten rok.

1. Joanna Opiat-Bojarska "Gra pozorów"
2. Mia Sheridan "Bez słów"
3. Gayle Forman "Zawsze stanę przy tobie"
4. J.A.Radmerski  "Na krawędzi nigdy"  
5. Estelle Maskame "Czy wspominałam, że cię kocham"
6. Colleen Hoover&Terryn Fisher "Never never"
7. Jack Ketchum "Dziewczyna z sąsiedztwa"
8. Zofia Naukowska "Medaliony"    
9. Sylvia Day "Nie igraj ze mną"
10. Helen Filding "Dziennik Bridget Jones"
11. Sylvia Day "Rozkosze nocy"
12. Sławomir Mrożek "Tango"
13. Brittany C. Cherry "Powietrze, którym oddycha"
14. Morgane Seliman "Okradziona z życia"     
15. William Paul Young "Chata"
16. Nicole Yoon "Ponad wszystko"
17. Lena Wilczyńska "Odwiedź mnie we śnie"
18. Brittainy C.Cherry "Ogień, który ich spala"
19. Becca Fitzpatrick "Black Ice"
20. Robert Bryndza "Dziewczyna w lodzie"
21. Sylvia Day "Dotyk Crossa"
22. Morgan Matson "Lato drugiej szansy"
23. Regina Brett "Bóg zawsze znajdzie ci pracę"
24. Abbi Glines "Jesteś za daleko"
25.  Colleen Hoover "November 5"
26. Anna Ballon "Uratuj mnie"
27. Becca Fitzpatrick "Niebezpieczne kłamstwa"
28. Terryn Fisher "Bad mommy. Zła mama"
29. Rebecca Yaris "Wszystkimi zmysłami"
30. Paula Hawkins "Zapisane w wodzie"
31. Tess Gerritsen "Chirurg"
32. Colleen Hoover "Ugly love"
33. Stephen King "Blaze"
34. Nina Reichter "Ostatnia spowiedź" Tom 1 
35. Tadeusz Borowski "Opowiadania"
36. A.J.Arlidge "Ene due śmierć"
37. Suzanne Collin "W pierścieniu ognia"
38. Colleen Hoover "Confess"
39. Tess Gerritsen "Czarna loteria"
40. Corinne Michaels "Consolation" 

                
Jestem rozczarowana tym stosikiem, bo spodziewałam się więcej przeczytanych książek, ale niestety. Postaram się w tym roku. Buźka ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz