"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

czwartek, 22 czerwca 2017

POCZUJ LATO BOOK TAG!

Hejka!
Z racji tego, że zaczynamy prawdziwe, kalendarzowe lato mam dla was tag, który idealnie wkomponowuje się w tematykę tej pory roku. Zapraszam!


1. KSIĄŻKA LUB SERIAL, KTÓRĄ CHCESZ PRZECZYTAĆ W WAKACJE?

Robiłam już taki post, w którym pisałam o książkach, które chce przeczytać w swoje wakacje. Tam pokazałam wam kilka książek, które chce przeczytać w lecie. TBR NA NAJDŁUŻSZE WAKACJE W ŻYCIU

2. KSIĄŻKA Z ŻÓŁTĄ LUB NIEBIESKĄ OKŁADKĄ.


Hmmm... Książką, która ma nie tylko niebieską okładkę, ale na dodatek tak piękną i słodką, że ja się nad nią normalnie rozpływam. Mówię tu o książce 'Girl Online" Zoe Sugg. Okładka jest piękna, iście wakacyjna i na pewno będę chciała się zagłębić w tę historię już niebawem. 

 3. TWÓJ PLAŻOWY MUST HAVE.


Nie mam must have'a na plażę, ponieważ rzadko jeżdżę na plażę, ale znalazłam jedną książkę, którą mogłabym zabrać na plaże. Oprócz książki z poprzedniej kategorii oczywiście. Jest to jedna z nielicznych książek Johna Greena, których jeszcze nie przeczytałam, ale na pewno to zrobię. Na plażę zabrałabym książkę na pewno lekką, która czyta się bardzo szybko i nie jest zbyt ambitna. Wydaje mi się, że taką książką jest książka Johna Greena "19 razy Katherine".

4. KSIĄŻKA Z OKŁADKĄ, KTÓRA KOJARZY CI SIĘ Z WAKACJAMI.


Czyż ta okładka nie jest piękna i wakacyjna?

5. KSIĄŻKA, KTÓRA WYWOŁAŁA U CIEBIE SŁONECZNY UŚMIECH?


Uwielbiam nie tylko tę ksiązkę, ale całą trylogię DIMILY. Za każdym razem gdy na nią popatrzę, czy o niej pomyślę uśmiecham się, bo są to książki, które czytałam dosłownie na raz i które uwielbiam. Głównie za bohaterów, którzy w mojej ocenie są świetnymi bohaterami.

6. KSIĄŻKA, PRZEZ KTÓRĄ WYLAŁAŚ MORZE ŁEZ.

   
Co jakiś czas zdarza mi się czytać książki, które wywołują u mnie napady płaczu, ale ta książka sprawiła, że na prawdę wylałam morze łez. Była ona tak piękna i poruszająca, że płakałam przy niej bez opamiętania. Serdecznie wam ją polecam i musicie sięgnąć po tego autora! Po prostu musicie. Każda kobieta powinna przeczytać jego książki.

7. NAJLEPSZA IMPREZA W KSIĄŻCE, CZYLI TAKA, W KTÓREJ CHCIAŁBYŚ UCZESTNICZYĆ.



Kurcze,  nie mogę sobie przypomnieć żadnej takiej książki. Chociaż mogłabym tutaj przytoczyć książkę "Chata', ponieważ był w niej ukazany weekend z Bogiem. Wszystko było przedstawione w taki sposób jakby bohater spędzał czas po prostu z rodziną. Dlatego mówię o tej książce, bo czas, który główny bohater spędził z Bogiem był moim zdaniem piękny.

8. POWIEŚĆ Z HISTORIĄ ŁATWĄ JAK JAZDA NA ROWERZE.

Nie podam wam konkretnej książki, ale wszystkie książki Abbi Glines. Jej książki są bardzo proste w odbiorze, ale jednak czyta się świetnie i ja uwielbiam jej książki, z resztą moje koleżanki też.

9. POWIEŚĆ, DO KTÓREJ MUSIAŁEŚ DOJRZEĆ JAK KWIAT.


"Lalkę" miałam jako lekturę w liceum, ale wtedy nie udało mi się jej przeczytać. Myślę, że muszę dojrzeć, aby ją przeczytać i pokochać, bo w wielu przypadkach było tak, że jakieś osoby nie lubiły tej powieści w szkole, a po kilku latach po skończeniu liceum ją przeczytali i pokochali. Mam nadzieję, że ze mną będzie tak samo.    

NOMINUJĘ: 
Lustro Rzeczywistości 
House of Readers 

Czekam na wasze odpowiedzi na ten tag. Buziaki ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz