"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

sobota, 15 kwietnia 2017

WIELKANOCNY TAG KSIĄŻKOWY!

Hejka!
Święta zbliżają się wielkimi krokami więc czas na tag wielkanocny. Sernik upieczony, chlebek mojej babci też, sałatki zrobione, domek lśni, więc czas na post.






1. Króliczki – seria, której chcesz więcej (czekasz na jej sequel).

Chciałabym więcej serii "Kasacja" Remigiusza Mroza. Kocham tego autora i jestem zakochana w jego książkach. Co prawda czytałam jego dopiero 2 książki, ale to już sprawiło, że jestem w nim zakochana.

 


2. Jajko – książka, która cię zaskoczyła.

Książką, która mnie zaskoczyła jest "Monument 14.". Właściwie jest to trylogia. Dlaczego mnie zaskoczyła? Ponieważ jestem w niej zakochana, a jest to fantastyka, czyli kategoria, która do mnie totalnie nie przemawia. Ale te książki uwielbiam. 

3. Tropienie jajeczek – książka, którą z trudem dostałeś w swoje ręce.

Szczerze? Nie ma takiej książki. Nie potrafię wam odpowiedzieć na to pytanie, bo takiej książki po prostu nie ma.

4. Owieczki – dziecięca książka, którą nadal uwielbiasz.

"Charlie i fabryka czekolady" . Chyba już nie muszę nic więcej dodawać. 

5. Wiosna – książka z okładką, która przywodzi ci na myśl tę porę roku.

Pierwsze co mi przychodzi do głowy to książki z serii Anielski Ogród. Są one w kwiatki, a dla mnie kwiaty to pierwsze oznaki wiosny. 





 

 6. Jezus – religijna książka, którą kochasz.

Wiecie co, jedyna książka religijna, którą czytałam była ewangelia we fragmentach i biblia. Ale biblię, którą dostałam na swoją pierwszą komunię świętą uwielbiam <3

7. Zmartwychwstanie – książka od nie żyjącego już autora. 

Może "Mały Książę" Antoine de Saint-Exupery'ego? Jest to lekka, wspaniała książka, która pozostaje w serduszku na zawsze i jest przede wszystkim idealnym odwołaniem do rozprawki maturalnej. 

8. Koszyczki – książka, która aktualnie znajduje się na twojej liście życzeń.

Moja lista życzeń jest dłuuga, ale taką książkę, którą w pierwszej kolejności chciałabym sobie kupić, a może dostać jest książka "Sekrety urody Koreanek". Ja bardzo chciałabym tę książkę przeczytać, bo na mnie bardzo mocno inspiruje. Ale też bardzo chciałabym książki Red Lipstick Monster oraz Remigiusza Mroza.

9. Cukierki – słodka książka.

"Love, Rosie" Cecelii Ahern. Uwielbiam tę książkę, bo jest słodka, przyjemna, wspaniale napisana i opowiadające piękną historię miłości i przyjaźni. Autorka mnie urzekła tą pozycją, zwłaszcza, że jest ona napisana w formie epistolarnej, czyli w formie listów, kartek, SMS, wiadomości itd.

10. Peeps – otaguj kogoś!

Taguję wszystkich, który chcieliby ten tag zrobić.

Na koniec chciałam wam wszystkich życzyć zdrowych, pogodnych świąt, spędzonych w dronie rodzinnym, smacznego jajka, mokrego dyngusa i dużo miłości! Ja mam na 2 dzień świąt urodzinki także będzie ciekawie. Do zobaczenia po świętach. Buziaki:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz