"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

sobota, 29 kwietnia 2017

ULUBIEŃCY KWIETNIA 2017

Hejka!
Dzisiaj zapraszam was na ulubieńców miesiąca. Mam kila rzeczy, które bardzo mi się spodobały w tym miesiącu więc serdecznie was zapraszam!

KOSMETYKI:

Pierwszym ulubieńcem jest krem do rąk. Jestem w nim zakochana, bo jest to jeden z lepszych kremów jakie miałam. Kupiłam go w hebe za 8,99zł za 75 ml.

 Jestem zakochana w tym produkcie. Przede wszystkim produkt ten fenomenalnie pachnie. Ma przepiękne opakowanie, lekka, szybkowchłaniająca się konsystencja. Ale najlepsze jest działanie. Bardzo dobrze nawilża , szybko się wchłania i coś co mnie urzekło to to, że bardzo ładnie mi wygładza dłonie. Są one takie gładziutkie i malutkie. Polecam serdecznie!

Chciałabym wam powiedzieć, że uwielbiam pomadki matowe na ustach, bo jest to coś fenomenalnego. Ale nie tylko matowe. Uwielbiam wszystkie produkty do ust ! Na promocjach w rossmannie kupiłam bardzo dużo kosmetyków do ust dlatego będę testowała, ale już wiem, że pojawią się niektóre z nich w ulubieńcach maja. Teraz jednak chciałabym polecić wam coś w czym jestem zakochana.

Golden Rose LONGSTAY Liquid Matte Lipstick 03


Ja ogólnie jestem zakochana w tej firmie, aczkolwiek te pomadki są jak dla mnie czymś fenomenalnym. Po pierwsze, pomadka zastyga na ustach i bardzo długo się utrzymuje. Ma również przegenialne kolory. Utrzymuje się cały dzień, jedynie zjada się delikatnie, ale można to poprawić i spokojnie można chodzić w niej cały dzień. Cena? Ok 18 zł. Ma bardzo dużo świetnych kolorów. Niestety troche wysusza usta, ale mogę mu to wybaczyć. POLECAM! POLECAM! POLECAM!

MUZYKA

Ostatnio zakochałam się w 3 piosenkach:
Ed Sheeran "Perfect"
Video "Alay" (fotrepiano) 
Video "Asele"  

HERBATY

Mam dwie ulubione herbaty w tym miesiącu. Green Hills co miesiąc wypuszcza nowy smak herbaty. Mam je wszystkie aczkolwiek ja nie jestem jakąś ogromną fanką. Jednak ta herbatą, którą kupiłam jest genialna.Herbata o smaku truskawki i melona.Świetny smak, na początku truskawkowy, później wyczuwa się posmak melona. Serdecznie polecam. Bardzo dobra herbatka. Cena to ok 4 zł.



Druga herbata, którą polecam to herbata teekanne White Tea Citrus. Dla mnie ona smakuje jak ananas. Ja ją pokochałam i  serdecznie ją polecam. Ja za nią zapłaciłam 4,99zł w rossmannie.

Ja widzicie nie ma tych ulubieńców dużo, ale to dlatego, że dużo się uczę i nie mam czasu na nic innego. Ale w maju będzie więcej ulubieńców. Do zobaczenia w kolejnym poście. Buziaki misie ;*
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz