"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

piątek, 30 grudnia 2016

EMOJI BOOK TAG BOOKMAS DZIEŃ 7!

Hejka!
Dzisiaj szukając w internecie inspiracji na kolejny post zobaczyłam ten tag i postanowiłam, że też go zrobię, a co :) Emotikonki są bardzo często przez nas używane dlatego stwierdziłam, że zrobię ten tag.



1. Broken Heard- książka, która złamała mi serce.
Taką książką, jest książka "Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes. Zakończenie tej książki totalnie mnie rozbiło emocjonalnie i złamało mi serce. Nie spodziewałam się tego. Zresztą takie same uczucia towarzyszyły mi po pooglądaniu filmu.

2. Loudly Crying Face- Książka, której zakończenie mnie wzruszyło.

Książka, która mnie wzruszyła to "Love, Rosie" autorstwa Ceceli Ahern. Książka opowiada o pięknej miłości dwójki przyjaciół. Jej zakończenie było piękne i bardzo poruszające.

3. Face with Tearn of Joy- Książka, przy której płakałam ze śmiechu.
Mega zabawną i mega śmieszną książką jest książka "Charlie i fabryka czekolady". Moim zdaniem jest mega słodka, śmieszna i idealna dla czytelnika w każdym wieku. I jest słodka nie dlatego, że jest o czekoladzie, ale dlatego, że Charlie mnie tak zauroczył tym jakim był dzieckiem, że po prostu nie mogłam. To świetny dzieciak.


4. Face Screaming in Fear - książka, która mnie zszokowała

Hmm... Sama nie wiem. Można to zinterpretować na kilka sposobów. Ja potraktuję ten szok jako pozytywny szok. Jak jesteście ze mną dłużej to wiecie, że nie lubię fantastyki, to zupełnie nie mój styl. Ale jeden cykl , mimo, że fantasy niesamowicie mi się spodobał. Mówię tu o serii "Monument 14". Uwielbiam tę serię za oryginalność, fabułę i bohaterów. Polecam!

5. Smiling Face with Horns - ulubiony czarny charakter
Wiecie co? Nie mam takiego. Jeszcze nie dorobiłam się takiego bohatera także niestety nie podam tutaj żadnego bohatera ;(


6. Recreational Vehicle - książka, której bohaterowie dużo podróżowali
Tutaj zdecydowane muszę wspomnieć o książce "Papierowe miasta". Bohaterka uciekła, a A, czyli główny bohater jej szukał po różnych śladach. Muszę ją przeczytać, bo trochę ją przeczytałam po łebkach!
7. Full Moon Symbol - książka, w której występują wilkołaki
Oojj, to zupełnie nie moje klimaty. Nie czytam takich książek i chyba nigdy nie przeczytałam. 

8. Open Book - książka, której nie możesz dokończyć
Jest kilka takich książek jednak ja chciałabym powiedzieć o takiej, do której robiłam bardzo dużo podejść, ale nie udało mi sie tej książki skończyć. Jest to "Panika". Nie podeszła mi ta książka, no ale cóż, nie będę z tego powodu płakała.

9. Christmas Tree - idealna książka na Święta

Ja na święta poleciłabym książkę "Milion cudnych listów". Nie jest to książka typowo świąteczna, ale myślę, że w taki magiczny czas te magiczne listy pomogą wielu ludziom. 

10. Wedding - książka z pięknym ślubem
Wiecie co? Nie przypominam sobie takiej książki, ale wiem, że w książce (nie czytałam) "Kosogłos" był piękny ślub. Postanowiłam sobie, że w 2017 przeczytam 2 części Igrzysk śmierci i zakończę tę serię. 

Nominuję: 

No to co. Ja dałam radę i wstawiłam dzisiaj 2 posty. Mam nadzieję, że jutro też mi się uda. Do zobaczenia jutro. Buziaki ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz