"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

czwartek, 6 października 2016

"PRZYPADKOWE SZCZĘŚCIE" ABBI GLINES- RECENZJA

Hejka!
Mimo tak demotywującej i okropnej pogody przychodzę do was z kolejnym postem. Jesień już bardzo nam się pokazała, jest szaro, buro, ponuro i deszczowo. Ja nie znoszę takiej pogody, no ale cóż, żyć trzeba. Zapraszam was na recenzję książki, którą przeczytałam co prawda we wrześniu, ale czytam właśnie jej kontynuację i zebrałam się do zrobienia tej recenzji.

Tytuł: "Przypadkowe szczęście"
Autor: Abbi Glines
Wydawnictwo: Pascal
Liczba stron: 300
Kategoria: Romans
Opis: 
Życie poza domem jest dla Delli Sloane nowym doświadczeniem. Mroczne sekrety jej przeszłości nie były czymś, czym miała ochotę się dzielić z kimkolwiek. Nigdy by nie zrozumieli. Woods Kerrington nigdy nie był tym, którego przyciągały słabe kobiety. Wydawało mu się, że z nimi trzeba obchodzić się jak z jajkiem. A jemu nie chodziło o zaangażowanie, tylko o przyjemność. Noce pełne niegrzecznych zabaw to dokładnie to, co chciał, kiedy lustrował wzrokiem każdą gorącą laskę jaką spotkał na swojej drodze. To, z czego nie zdawał sobie sprawy to to, że ona była krucha od pierwszego spotkania. Beztroska dziewczyna, która nie przejmuje się tym, co świat o niej myśli, była bardziej krucha niż mógłby sobie kiedykolwiek wyobrazić…

Twórczość tej autorki nie jest mi obca, ponieważ przeczytałam już jej 4 książki, więc wiem jak ta autorka pisze. Bardzo lubię jej styl pisania, ponieważ jest prosty, niezobowiązujący i nie skłania nas do myślenia. Są to opowieści o miłości, które głównie oparte są na scenach erotycznych, ale sięgając po takie książki musimy się na to nastawić.  Ta powieść nie skłania nas do refleksji nad życiem i nie jest tez bardzo ambitna i pouczająca, ale czyta się ja lekko i fajnie się spędza przy niej czas. Ja lubię sięgać po takie książki, gdy nie mam humoru, gdy mam kaca książkowego lub, gdy po prostu nie mam czasu na czytanie. Czyta się je niesamowicie szybko. Tak na prawdę to taka książka jest na jeden wieczór. Ja lubię takie książki i je polecam, bo choć historia ta jest niesamowicie przewidywalna, to jest super. Polecam wszystkim fanom takich książek i nie tylko.
 
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz