"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

czwartek, 25 lutego 2016

TIME OF THE DAY BOOK TAG

Dzisiaj mała odskocznia od recenzji, którymi was zasypałam. Zapraszam na tag książkowy. Oto moje odpowiedzi na kilka pytań.



CZAS WSTAWAĆ, czyli książka, która otworzyła Ci oczy na gatunek, którego wcześniej nie czytałaś.

Taką książką na pewno będzie "Szeptem" autorstwa Beccy Fitzpatrick. Jest to książka z gatunku fantasy, która niesamowicie mi się spodobała. Nigdy przedtem nie czytałam książki z gatunku fantasy, a po przeczytaniu tej książki zaczęłam po nie sięgać. 

NIE MA CZASU NA ŚNIADANIE, czyli książka, która stoi na twojej półce od wieków.

Mam kilka takich książek jednak taką najstarszą książką jest książka, którą dostałam od chłopaka na walentynki, 2 lata temu. Jest to "Trzy metry nad niebem" Federico Moccia. 

KOMU W DROGĘ TEMU CZAS, CZYLI IDZIEMY DO PRACY LUB SZKOŁY. Książka, którą przeczytałaś podczas podróży.

Nie ma takiej książki, którą przeczytałam w całości podczas podróży, ale jest kilka takich, które w podróży czytałam. Ostatnio czytałam "450 stron" Patrycji Gryciuk. Przeczytałam około połowy książki jadąc autobusem. 

CIĘŻKI DZIEŃ W PRACY LUB SZKOLE, czyli książka przez którą ciężko było ci przebrnąć. 

Tutaj chce wspomnieć o książce, która niesamowicie mi się spodobała, ale ciężko było mi się w nią wbić. Jest to "Dziewczyna z sąsiedztwa" Jacka Ketchuma. Początek strasznie mi się nie spodobał, ale całość zdecydowanie 10/10. Dlatego początkowo czytanie szło mi marnie. 

CZAS NA LUNCH, czyli szybka i niezobowiązująca książka.

To na pewno krótka książka,ale nie do końca niezobowiązująca. Mowa tu o książce "Tarantula" Thierry Jonquet. Książka, a właściwie książeczka malutka, ale głęboko zapadająca w pamięć. Czyta się ją szybko i jest do pożarcia w godzinkę, ale zapada w pamięć. 

PODSUMOWANIE SWOJEJ PRACY, czyli książka, którą kupiłaś ze względu na przeczytaną lub pooglądaną recenzję. 

Oh, tych książek jest mnóstwo. Ale taką największą presję poczułam przy kupowaniu książki "Parabellum. Prędkość ucieczki" Remigiusza Mroza. Każdy chyba czytał już tę książkę i czułam, że ja też muszę ją przeczytać. 

WRESZCIE DO DOMU,czyli książka, która przedstawia jakąś książkę w podróży.

Nie czytam takich książek więc niestety nie mogę odpowiedzieć, na to wyzwanie ;(

OBIAD I ROZMOWA, czyli książka, o której nie słyszałaś za wiele, a ty ją polecasz.

Książka, o której  napisze ma dla mnie wartość sentymentalną, ponieważ właśnie od tej książki zaczęłam swoją czytelniczą przygodę. Kiedyś moja przyjaciółka mi ją poleciła, ja ją przeczytałam i od tej pory książki to nieodłączna część mojego życia. Katarzyna Grochola "Ja wam pokażę!". Bardzo dobra, ciepła książka, którą serdecznie polecam. Jest to 3 tom trylogii. Autorka ma lekkie pióro i świetne pomysły na książki. 

RELAKS PRZED TELEWIZOREM, czyli twoja uluniona książka, której ekranizacji się doczekałaś. 

"Gwiazd naszych wina" Johna Greena! Chyba nie trzeba nic dodawać.

PORA SPAĆ, czyli książka aktualnie stoi na twoim nocnym stoliku.

Od pewnego czasu do snu lubię poczytać jakiś horror albo jakiś mocny romans, erotyk. Aktualnie do poduszki czytam "After. Płomień pod moją skórą" Anny Todd. Nie jest ona jakaś rewelacyjna, ale za to bardzo, ale to bardzo wciągająca. 

NOCNA ZMIANA, CZYLI NOCNE CZYTANIE. Książka, której nie mogłaś odłożyć, dlatego czytałaś ją do późna. 

O matko!! "Utrata" Rachel Van Dyken. Jeju, czytałam tę książkę do końca, jednym tchem, bez przerwy, od deski do deski. Rewelacyjna!! 

Nominuję :
dobra.ksiazka 
bookreviews 

       
 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz