"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

sobota, 6 lutego 2016

RECENZJA SERII "O KROK ZA DALEKO" ABBI GLINES

Hej. Macie już ferie? Ja zaczynam ferie dopiero 15 lutego, także jeszcze troszeczkę mi zostało, ale w ferie mam zamiar czytać na maksa! Dzisiaj zapraszam was na podsumowanie serii, którą przeczytałam w styczniu, i którą pokochałam.

Tytuł: "O krok za daleko", " Spróbujmy jeszcze raz", "Zacznijmy od nowa" 
Autor: Abbi Glines
Wydawnictwo: Pascal
Liczba stron: 300, 320, 300
Opis:
Od miłości do nienawiści. Od pożądania po namiętność.  Blair ma dziewiętnaście lat, jest niedoświadczona i delikatna. Może polegać wyłącznie na sobie. Tak się złożyło, że zostało jej tylko kilka rzeczy osobistych, stary pikap i broń w schowku – tak na wszelki wypadek. Jej ostatnią deską ratunku jest ojciec, którego nie widziała od lat. Rush ma wszystko. Jest młody, przystojny, bogaty i ma boskie ciało! W dodatku to syn znanego muzyka. Za takim chłopakiem jak on dziewczyny pójdą w ogień. Kiedy Rush i Blair spotykają się, wybucha między nimi pożądanie, które sprawia, że wszystko inne przestaje się liczyć. Uczucie, o którym każdy marzy, by przytrafiło się choć raz w życiu. Wiedzą, że jednak nie powinni być razem. Że ich miłość to tabu i nie wolno im wkraczać na zakazane dla nich obszary namiętności. Czy posuną się o krok za daleko? 

"Gdy znajdziesz powód do życia, trzymaj się go. Nigdy nie puszczaj. Nawet jeżeli przy okazji będziesz musiał spalić za sobą mosty." 
Kocham te książki!  Jest rewelacyjnie napisana, dzięki czemu czyta się ją bardzo szybko. Książki mają świetną fabułę. Jeżeli myślicie, że to tylko zwykły romans to się mylicie. Abbi trzymała nas w napięciu do ostatniej kartki. Czytałam te książki w 1 dzień, bo nie dało się od nich oderwać. Jak już myślimy, że wszystko będzie takie słodziutkie i pójdzie z górki to wtedy autorka serwuje nam coś co totalnie ścina nas z nóg. Pod koniec każdego tomu myślałam, że już będzie lepiej, a tu autorka rzucała taką bombę na czytelników. Serdecznie polecam! I ten cytat! Jak tylko pierwszy raz przeczytałam ten cytat to się zakochałam. <3

ABBI GLINES

Abbi Glines to amerykańska pisarka pochodząca ze stanu Alabana. Jest specjalistką od romansów dla młodych dorosłych. Literackim debiutem była bestsellerowa powieść "Breathe" z 2011 roku. Książka szybko stała się hitem nie tylko w USA, a prawa do jej wydania zostały sprzedane do wielu krajów świata. Do tej pory napisała już kilkanaście powieści, w tym wydanych jedynie w wersji elektronicznej - większość przyjętych z entuzjazmem przez czytelniczki. Prowadzi również popularnego bloga. 






WYZWANIE KSIĄŻKOWE
-Przeczytaj tyle ile masz wzrostu:
"O krok za daleko"- 2.3cm
"Spróbujmy jeszcze raz"- 2,2 cm
"Zacznijmy od nowa"- 2,5 cm
-Wyzwanie książkowe 2016
 Autorem jest kobieta

Miłego i zaczytanego weekendu ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz