"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

czwartek, 31 grudnia 2015

PODSUMOWANIE WYZWANIA KSIĄŻKOWEGO 2015 I WYZWANIA NA ROK 2016

Hej kochani. Witam w ostatnim dniu roku i w ostatnim poście w tym roku! ;( Jak to szybko zleciało. Pamiętam jak jeszcze zakładałam bloga, a tu już prawie rok. Dzisiaj zapraszam na podsumowanie wyzwania książkowego i plany na nadchodzący rok.

W tym wyzwaniu mieliśmy 50 wyzwań. Nie wypełniłam 13 zadań, a 37 wykonałam. Oczywiście to nie znaczy, że przeczytałam tylko 37 książek w 2015 roku, abo przeczytałam ich ponad 50, ale po prostu niektóre książki nie pasowały mi do żadnej kategorii.
Jestem zadowolona ze swojego wyniku, chociaż zawsze mogło być lepiej ;)

Teraz czas na wyzwania na rok 2016!
W tym roku zdecydowałam się na 3.




Trzymajcie za mnie mocno kciuki żeby mi się udało wykonać to zadanie. Dodam, że mam 164 cm wzrostu ;)
Miejmy nadzieję, że podołam tym zadaniom. Pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz