"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

poniedziałek, 26 października 2015

KSIAZKAIPREZENT.PL

Witajcie. Dzisiaj mam dla was bardzo spontaniczny post. Niedawno otrzymałam moja przesyłkę ze strony ksiazkaiprezent.pl i chciałabym się z wami podzielić moim pierwszym wrażeniem. Na początku dodam, że książki zamawiałam z moją koleżanką więc wszelkimi zakładkami podzieliłyśmy się na pół.

Zamówienie złożyłam głównie dla nowej książki pana Mroza. I jestem taka mega szczęśliwa, że ją mam!! Aaaa... . Patrzcie co mam !

Tak! To właśnie "Ekspozycja" Remigiusza Mroza. Już nie mogę się doczekać kiedy autor zabierze mnie w góry! Kocham kryminały, a myślę, że ten może mi się spodobać. Moje postanowienie(przed noworoczne) jest takie, że kupie sobie wszystkie książki Mroza. Trzymajcie kciuki żeby się udało. 

Do każdego zamówienia otrzymujemy kilka zakładek. My dostałyśmy 7 zakładek w tym 4 moje. Są piękne<3 Naprawdę mega mi się podobają. Zaskoczeniem była dla mnie wielkość, bo myślałam, że będą trochę większe, ale są naprawdę przyzwoite.

No i oczywiście prezenty. Jeżeli zamówicie powyżej 65 zł bez przesyłki to otrzymacie 4 takie zakładki HELP ME. Mi się one bardzo podobają i musiałam je mieć! No i mam. Co prawda tylko 2, ale da się to nadrobić. Są przepiękne i genialnie wyglądają w książce. Zobaczcie:
Przepięknie!

Na końcu wspomnę o przesyłce. Nie podobało mi się to w jaki sposób zostałam zlekceważona jako klientka. Otóż zamówienie na tej stronie (a zamawiałam pierwszy raz) złożyłam w poniedziałek po południu. Byłam pewna, że sklep przyjął zamówienie, ale nie miałam żadnego potwierdzenia. Więc tak sobie czekałam i czekałam i czekałam, aż w końcu w piątek rano dostałam powiadomienie o tym, że przyjęli zamówienie, i że paczka już jedzie. W piątek po południu miałam już książki.  Nigdy nie spotkałam się z taką sytuacją, żeby aż tyle szła przesyłka i tutaj ogromny - dla sklepu za zwłokę. Dodatkowo ceny przesyłki są strasznie drogie. Zamówienie jednej książki jest ogromnym przepłaceniem zważając na to iż możemy zamówić ją taniej. No ale wybaczamy im to za piękne zakładki.

Ogólnie sklep mogę ocenić 7/10. Myślę, że kiedyś zakupię jeszcze coś na tej stronie, ale tylko składając albo duże zamówienie, albo z kimś.

Wspomnę jeszcze o prezentach. Za minimum 65 zł mamy zakładki HELP ME, a za powyżej 100 zł inne gadżety jak na przykład zegarki, kubki itp.

Mam nadzieję, że trochę przybliżyłam wam wizję tego dyskontu. Do usłyszenia. Pa ;* Zaczytanego wieczoru ;*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz