"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

niedziela, 28 czerwca 2015




TYDZIEŃ Z KSIAZKOMANIACZKA DZIEŃ 3.


Podsumowanie BookAThonu! 


Witajcie. Dzisiaj podsumowanie BookAThonu, czyli tygodnia intensywnego czytania. Oto książki, które udało mi się przeczytać podczas tego wyzwania to:
1) EL James "Ciemniejsza strona Greya"
Pierwszy dzień bookathonu był bardzo intensywny. Przeczytałam ponad 400 stron. Uff.. Książka już za mną. Jak dla mnie była całkiem dobra, ale recenzja już na blogu.
2) Gayle Forman "Zostań, jeśli kochasz"
Książkę przeczytałam, aczkolwiek nie udało mi się jeszcze obejrzeć ekranizacji, ale spokojnie, nadrobię.  Obiecuje. Książka okey, ale szału nie ma.
3) Gayle Forman "Wróć, jeśli pamiętasz"
Skończyłam! Genialna. O wiele lepsza niż część 1. Serdecznie polecam. Bardzo się cieszę, że mogłam ją przeczytać. Recenzja niebawem.
4)Stephen King "Rok wilkołaka"

Bardzo fajna książka. Serdecznie polecam, ale recenzja będzie niedługo ;)
Jestem w trakcie czytania książki EL James "Nowe oblicze Greya". Dzisiaj uda mi sie jeszcze troche przeczytać, więc
Jak widzicie troszeczkę zmieniłam mój TBR, ale to mi nie przeszkadza.
Czy udało mi się przeczytać 1500 stron? Zaraz policzymy.
Tadadadam. Przeczytałam...
1500 ;)
Udało mi się przeczytać 1500 stron ;)
Bardzo się cieszę że mi sie udało. Przede wszystkim była to dla mnie dobra zabawa, zdjęcia i jakość przeczytanych książek. Dziękuję dziewczynom za stworzenie BookAThonu i mam nadzieję, że będzie więcej takich akcji, bo podnoszą one poziom czytelnictwa w Polsce.
Do jutra. Pa  ;*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz