"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

wtorek, 31 października 2017

HALLOWEEN BOOK TAG!

Buuuu!!
Przestraszyłam was? Z racji tego, że dzisiaj mamy halloween postanowiłam wziąć udział w tej zabawie i zrobić blogowy tag halloweenowy. Zapraszam!
Wspomnę tylko, że pomysł na ten tag zaczerpnęłam od Anitki Book Rewiev. Tutaj macie link do jej postu z tamtego roku. Book Rewiev by Anita



ZASADY:

Na karteczkach spisujemy imiona 8 bohaterów książkowych. Mamy 8 różnych kategorii. Do każdej z nich losujemy bohatera, a następnie piszemy, co na ten temat myślimy. Czy dany bohater pasuje do danej kategorii czy nie.


1. Bohater, z którym straszyłbyś innych- Cross z książki "Dotyk Crossa"
Hmmm... Szczerze powiedziawszy nie widzę tego. Nie przepadam za Crossem i straszenie z nim innych byłoby niezbyt przyjemne dla mnie. Zresztą, Cross jest takim przystojniakiem, że na pewno by nikogo nie wystraszył, także niestety te próby straszenia innych okażą się w tym wypadku niewypałem.


2. Bohater, który byłby w stanie zrobić ci halloweenowego psikusa- Miles z "Ugly love"
Hmmm... . Myślę, że Miles byłby zdolny do zrobienia mi halloweenowego psikusa, gdybyśmy się kumplowali. Kto czytał książkę ten wie, że jemu nie za bardzo były takie żarty w głowie, ale myślę, że po zakończeniu w tej książce i tym jaką przemianę wewnętrzną przeszedł byłby w stanie nas zaskoczyć.

3. Bohater z którym pójdziesz na halloweenową imprezę- Rosie z "Love Rosie"
Myślę, że to strzał w dziesiątkę! Uwielbiam zarówno tę książkę jak i bohaterkę i myślę, że byśmy się zaprzyjaźniły. A wspólna impreza halloweenowa byłaby świetnym początkiem długoletniej przyjaźni. Także myślę, że byśmy się świetnie bawiły!


4. Bohater, z którym oglądnąłbyś straszny film- Chyłka z książki "Kasacja"
Uhuhuhuhu, byłoby wesoło. Chociaż Chyłka jest ode mnie starsza, ma większe doświadczenie życiowe i odmienny charakter od mojego to myślę, że mogłybyśmy obejrzeć jakiś film, zwłaszcza straszny. Mamy wspólną pasję, czyli łapanie przestępców, ona uwielbia to robić jako swoją pracę, a ja to uwielbiam jako relaks z książką. Nie byłaby to może wieloletnia przyjaźń, ale chwilowe spotkanie na filmie, why not? 


5. Bohater, który będzie próbował przejąć kontrolę nad światem w halloweenową noc – Clay z "Trzynaście powodów"
Z tym wyzwaniem mam problem. Dlatego, że Clay jako przyjaciel to okey, ale jako ktoś kto by mógł zapanować nad światem to sobie jakoś tego nie potrafię wyobrazić. Myślę, że to raczej mało możliwe, bo on jest spokojnym chłopakiem, a nie takim wariatem.


6. Bohater, któremu do twarzy w strasznym przebraniu- Mai z "Uratuj mnie"
O nie! Jej to nawet przebrania nie trzeba! Strasznie jej nie lubię i myślę, że ona to akurat na prawdę powinna straszyć w halloween w strasznym przebraniu!

7. Bohater, który będzie bał się wyjść tej nocy z domu- Chett "Niebezpieczne kłamstwa"
Nie, Chett akurat nie będzie się na pewno bał wyjść w halloween z domu! Jak ktoś czytał to wie co się stało na końcu książki i wie, że nawet taka sytuacja nie była mu straszna, więc na pewno nie!




8. Bohater, który z natury nie pasuje do przerażającego motywu Halloween- Nora z serii "Szeptem"    
Hmmm... Nora to na początku spokojna dziewczyna, ale wiadomo co dzieje się z ludźmi pod wpływem innych. Myślę, że gdyby nie poznała Patcha to na pewno nie pasowałaby do tego motywu, więc przed spotkaniem tego chłopaka nie, ale po poznaniu tak! 

I to wszystko! Ja się świetnie bawiłam przy odpowiadaniu na te pytania i losowaniu, więc każdy kto chce się w ten sposób pobawić niech czuje się nominowany! Życzę wam udanego halloweenu i święta zmarłych spędzonego z rodziną. Buźka. Odezwę się w czwartek! ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz