"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

wtorek, 12 grudnia 2017

VLOGMAS #11 INSPIRACJE I MOJE MARZENIA PREZENTOWE

Hejka!
Dzisiaj zapraszam was na trochę inspiracji dla książkoholików. Myślę, że takie prezenty na pewno ucieszą osoby, które czytają. Również są to rzeczy, które ja bym chciała zobaczyć pod choinką, więc podwójne super! Zapraszam!


Myślę, że każda osoba lubiąca czytać ucieszyłaby się z czytnika e-booków. Mimo tego, że ja jestem ogromną fanką papierowych książek to ostatnio zastanawiam się nad zakupem właśnie kindla. Myślę, że taki prezent ucieszyłby każdego zwłaszcza, że nie każdy może sam sobie na niego pozwolić.






Nie powiem nikomu nic odkrywczego jeśli pokaże wam książkę, ale książki to chyba najlepszy prezent na świecie. Wstawię tutaj książkę, którą ja chciałabym dostać (tak to sugestia dla bliskich :))



Do książki najlepsze będą dodatki. Ja ze swojej strony chciałabym wam zaproponować jakiś świąteczny kubek i herbatki.




I do tego można dorzucić piękne gadżety, czyli zakładki i okładki na książki w pięknych kolorach i wzorach.


Ja osobiście ucieszyłabym się z nowych kapci. Nie ważne, że mam ich dużo, kapcie to kapcie i cieplutki, mięciutki i milutki kocyk.

Bardzo dobrym pomysłem są świeczki. Oczywiście możecie kupić świeczkę w biedronce, czy jakimś innym sklepie, ale myślę, że lepiej zainwestować w droższą świecę , albo kupić kominek i kilka wosków.

Dobra, to tyle moich pomysłów na prezent dla osoby kochającej czytanie. Wszelkiego rodzaju książki i umilacze czasu już wam zaprezentowałam, więc uciekam. Do jutra. Buźka ;*

2 komentarze:

  1. Jeżeli wśród książkoholików trafi się jakiś miłośnik zwierząt to dobrym pomysłem na prezent będzie też książka "Psiego najlepszego", bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo. Bardzo dziękuję za rekomendację. Słyszałam o tej książce wiele pozytywnych opinii, więc być może zabiorę się za nią kiedyś. ;)

    OdpowiedzUsuń