"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

piątek, 29 grudnia 2017

CZYTELNICZE PODSUMOWANIE GRUDNIA

Hejka!
Dzisiaj mam dla was czytelnicze podsumowanie grudnia. W sumie długo zastanawiałam się nad tym, czy w ogóle ten post robić, bo jak za chwilę zobaczycie grudzień to dla mnie totalna porażka i wstyd, bo przeczytałam tylko 2 książki, ale z racji tego, że jest to ostatni miesiąc w roku to zrobię już to ostatnie podsumowanie żeby nie mieszać go z podsumowaniem z następnego roku. Zapraszam!

Serial, który udało się mi i mojemu chłopakowi obejrzeć jest to Stranger Things 2.


FABUŁA:
W nocy 6 listopada 1983 w Hawkins w stanie Indiana w tajemniczych okolicznościach znika dwunastoletni Will Byers. Jego matka, Joyce, chce za wszelką cenę odnaleźć syna, część mieszkańców uważa jednak, że oszalała. Komendant miejscowej policji, Jim Hopper, rozpoczyna oficjalne śledztwo w sprawie zaginięcia. Następnego dnia w miasteczku pojawia się tajemnicza dziewczynka z nadprzyrodzonymi umiejętnościami, zdająca się posiadać wiedzę na temat tego, gdzie podział się Will. Kiedy mieszkańcy Hawkins zaczną zbliżać się do prawdy, będą musieli zmierzyć się nie tylko ze złowrogą rządową agencją, ale też znacznie bardziej podstępną siłą, która chce zniszczyć ich wszystkich

Ja nie nawidzę science fiction i fantastyki, ale ten serial to istna petarda! Pierwszy sezon obejrzeliśmy i bardzo nam się spodobał, ale oglądaliśmy go ok 3 tygodni, a liczy 8 odcinków. Natomiast 2 sezon obejrzeliśmy w 2 dni. 23 grudnia i w wigilię skończyliśmy. Bardzo polecamy wam ten serial. Jest niesamowity. Ma bardzo mroczny charakter i co prawda ma wątki sci-fi, ale nawet ja, osoba, która nie znosi tego gatunku naprawdę uwielbiam ten serial!

Czas na książki.

Tytuł: "Czarna loteria"
Autor: Tess Gerritsen
Wydawnictwo: HarperCollins Polska
Kategoria: Thriller
Liczba stron: 330
Opis:
To miał być banalny zabieg chirurgiczny, ale pacjentka, pielęgniarka miejscowego szpitala, umarła niespodziewanie na stole operacyjnym. O błąd w sztuce lekarskiej zostaje oskarżona anestezjolog Kate Chesne. Wynajęty przez rodzinę zmarłej adwokat, David Ransom, jest całkowicie przekonany o winie Kate. Jednak gdy w tajemniczych okolicznościach ginie kolejna pielęgniarka, David zmienia zdanie. Nagle dociera do niego, że morderca wybiera swoje ofiary spośród pracowników szpitala. David zaczyna stawiać te same pytania, na które rozpaczliwie poszukuje odpowiedzi Kate. 

Tytuł: "Consolation"
Autor: Corinne Michaels
Wydawnictwo: Szósty zmysł
Kategoria: Romans
Liczba stron: 340
Opis:
Liam nie miał być moim szczęśliwym zakończeniem.
Nawet nie byłam nim zainteresowana.
Był najlepszym przyjacielem mojego męża – zakazanym owocem.Tyle że mój mąż nie żyje, a ja czuję się samotna. Tęsknię za nim i ląduję w ramionach Liama.
Jedna wspólna noc zmienia wszystko. Teraz muszę zdecydować, czy naprawdę go kocham, czy jest dla mnie tylko nagrodą pocieszenia.





Także to by było na tyle. To jest chyba najbardziej żenujące podsumowanie czytelnicze w tym roku, ale w grudniu miałam tyle pracy, że szok. Do tego dochodzą jeszcze przygotowania do świąt, nadrabianie vlogmasów, więc dużo czasu na to poświęciłam. Natomiast grudzień to dla mnie był taki miesiąc, że mimo tego, że na pewno znalazłabym czas na czytanie to ja po prostu nie miałam ochoty czytać i mój mózg potrzebował resetu. Ale od grudnia ruszam z nową siłą, nową energią i nową motywacją i zaczytam czytać, czytać i jeszcze raz czytać. Postanowiłam, że w nowym roku przeczytam min 5 książek w miesiącu i min 60 książek w roku! Dam radę !! Buźka ;*

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz