"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

środa, 29 listopada 2017

MOJA RUTYNA TAG!

Hejka!
Dzisiaj zapraszam was na coś nieksiążkowego, ale bardzo mnie zainteresował ten tag, więc mam nadzieję, że wam się spodoba. Zapraszam!

1. Ile dziennie pijesz kawy/herbaty?
Milion! Jeżeli chodzi o kawę to pije jedną/2 dziennie, zależy od dnia. Najczęściej piję jedną, ale czasami jadę ze znajomymi na kawę, albo ktoś przyjeżdża do mnie i wtedy pijemy sobie kawę. Natomiast jeżeli chodzi o herbaty to piję mnóstwo herbat. Do śniadania, w pracy, po pracy, wieczorem do książki, do seriali itd. Piję ok 3/4 herbat dziennie. 

2. O której kładziesz się spać i o której wstajesz?
Zazwyczaj kładę się spać o 23/24, bo dla mnie 7/8 h snu jest najlepsze, ponieważ najbardziej się wtedy wysypiam. Jak śpię więcej to jestem ospała, zmęczona i źle się czuję, więc staram się nie spać więcej niż 8h. Natomiast jeżeli chodzi o wstawanie to różnie. Zależy na którą mam do pracy. Teraz najczęściej wstaję o 8, bo mam do pracy na 11, ale jak zaczną mi się zmiany to będę musiała totalnie zmienić swój dobowy rytm. Natomiast jeżeli jest weekend to zasypiam ok 1,2 w nocy, a wstaję ok 10/11. 

3. Twoje ulubione śniadanie, które zazwyczaj sobie robisz/ jesz?
W kwestii śniadań nie jestem oryginalna, bo ja nie lubię jeść rano, dopiero ok 8/9 coś jem, a w 99% są to kanapki i herbata. 

4. Kąpiel w wannie, czy prysznic?
Ja osobiście preferuję kąpiel, natomiast nie mogę sobie na nią zbyt często pozwolić, na codzień biorę prysznic, ale w weekendy bąbelkowa kąpiel rządki !   

5. Ile czasu dziennie spędzasz w kuchni?
W ogóle nie spędzam czasu w kuchni. Na razie gotuje moja mama, więc w tej kwestii mam luz, a tyle co spędzam w kuchni to robię sobie śniadanie, kolacje, kawę i herbatę. Czyli łącznie om 1h, nawet nie. 

6. Twoja ulubiona pora dnia?
Uwielbiam wieczory, kiedy mogę sobie usiąść z kubkiem gorącej herbaty, wykąpana, w piżamie, zawinięta w ciepły kocyk i przeczytać jakiś dobry kryminał. 

7. Co robisz o godzinie 12.00, 15.00?
Zazwyczaj jestem o tej porze w pacy, a w weekendy sprzątam dom i odpoczywam.

8. Twój ulubiony serial?
Nie lubię określenia "ulubiony", tak po prostu, ale serialem, który obecnie oglądam to "Diagnoza" i jest niesamowity i wszystkim bardzo go polecam.

9. Zakupy stacjonarne, czy internetowe?
Oczywiście stacjonarne, ale z braku laku i czasu częściej robię zakupy internetowe. Natomiast na zakupach w sklepach stacjonarnych można wszystko podotykać, przymierzyć, zobaczyć z jakiego jest materiału wykonane, a takiego luksusu nie ma w sklepach internetowych.  

10. Ulubiona aktywność fizyczna/sport? 
Spanie się liczy? Haha. A tak serio to kiedyś uwielbiałam grać w piłkę ręczną, natomiast na tę chwilę moją jedyną aktywnością fizyczną niestety są spacery, ale planu7ję to zmienić w nowym roku. 

11. Ryż/ ziemniaki? 
Ryż

12. Dżem/miód?
Dżem.

13. Lubisz rutynę? Jak sobie z nią radzisz?      
Niektóre czynności powtarzane rutynowo lubię, ale ja jednak wolę żeby coś się działo, a nie żeby ciągle było tak samo i robię co tylko mogę żeby tak było. 


Bardzo podobał mi się ten tag i serdecznie zapraszam do niego wszystkich chętnych. Buźka ;*   

1 komentarz: