"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

piątek, 25 grudnia 2015

Christmas Book Tag




Witajcie kochani. Dzisiaj zapraszam was na świąteczny tag. Dzięki takim tagom możecie mnie lepiej poznać. Serdecznie zapraszam.


1. Wolisz w święta chodzić w piżamie, czy elegancko się ubrać?
Powiem szczerze, że jestem jedną z niewielu osób, która chodzi do południa w piżamie, a później się szykuję, kąpie, maluje, perfumuje i tak dalej. 

2. Gdybyś mogła w tym roku kupić prezent tylko jednej osobie, kto by to był?
To bardzo trudne pytanie, bo trudno wybrać tylko jedną osobę, ale wybrałabym mojego chłopaka. Moi rodzice po prostu kupują mi to co chcę, ja też im kupuję to co chcą więc w sumie to takie normalne, a z moim chłopakiem kupujemy sobie raczej niespodzianki co uwielbiam. Chociaż w tym roku było troszeczkę inaczej. 

3. Czy prezenty otwierasz rano czy wieczorem w Wigilię?
Wieczorem.

4. Czy kiedykolwiek zrobiłaś domek z piernika?
Nie, nigdy niestety, ale bardzo bym chciała.

5. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?
Lubię siedzieć do południa w piżamie, czytać książki, jeść, spać, spędzać czas z rodziną, przyjaciółmi i chłopakiem.  

6. Ulubiona świąteczna potrawa?
Barszcz z uszkami. Najlepsza potrawa ever. 

7. Twój ulubiony film świąteczny?
To chyba oczywiste!! Kevin ! Kevin w każdej postaci. 

8. Makowiec czy sernik?
Sernik zdecydowanie. Nie lubię jak mi mak zostaje między zębami, wszędzie dosłownie i sernik lubię ogólnie bardziej, ale makowiec też dobry.

9. Czy kiedykolwiek ulepiłaś bałwana?
No pewnie, że tak! W dzieciństwie zawsze z moją siostrą i moim tatem lepiliśmy bałwana, rzucaliśmy się śnieżkami i bawiliśmy się w śniegu. To bardzo przyjemne wspomnienie z dzieciństwa.

10. Co wolisz - Wigilię czy pierwszy dzień Świąt?
Nie potrafię wybrać. Kocham święta i nie mogę robić tutaj podziałów. W wigilię się najem, spędzę z rodziną czas i pożyczę wszystkim wesołych świąt, ale tak samo jest na Boże Narodzenie więc nie potrafię wybrać. 

11. Białe czy kolorowe lampki choinkowe?
U mnie na choince zawsze są kolorowe, migające, ja natomiast wolę jednokolorowe, które nie migają, ale kolor może być dowolny. 

Mam nadzieję, że tag wam się podobał. Jak wam mijają święta?  Miłego dnia ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz