"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

sobota, 30 maja 2015



BOOK HAUL

Witajcie kochani i zapraszam was na Book Haul z maja. Maj już prawie za nami więc czas pokazać wam moje zakupy. Serdecznie zapraszam !;)

Gdzie można stacjonarnie dostać świetne książki ? Tak, oczywiście, że w biedronce. Biedronka co jakiś czas wypuszcza świetne bestsellery i nowości wydawnicze, a ja z przyjemnością tam zaglądam. W maju kupiłam tylko 1 książkę w biedronce.
1) John Green & David Levithan "Will Grayson, Will Grayson"




Książka Johna Greena <3 Kocham tego autora, jego styl pisania, tematykę, ale przede wszystkim to jaki wpływ maja na mnie jego książki. Przeczytałam już jego 2 książki i w kolejce czekają kolejne 4 i naprawdę się coraz bardziej zakochuje w jego twórczości. Kiedy zobaczyłam tę książkę w biedronce za 24,99 zł to umarłam. Musiałam ją kupić. Mam nadzieję, że lektura będzie tak samo niesamowita jak okładka. Uwielbiam.






Kolejne zamówienie pochodzi z księgarni internetowej taniaksiazka.pl. Zamówienie przyszło w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia i dodatkowo dostałam rabat na 10 zł do następnego zamówienia co jest bardzo miłym prezentem. Trzeba wspomnieć, że zamówienie na tej stronie składałam pierwszy raz i jestem bardzo zadowolona z jego realizacji.
2) Elżbieta Talik "Jak trwoga to do Boga? Psychologiczna analiza religijnego radzenia sobie ze stresem u młodzieży w okresie dojrzewania."
3) Nick Vujicic "Bez rąk, bez nóg, bez ograniczeń!"

Książka Elżbiety Talik jest pisana w formie podręcznika. Jest podzielona na rozdziały, a rozdziały na podrozdziały. Jest mnóstwo wykresów, tabeli i schematów. Jest to książka napisana przez panią psycholog. Mam nadzieję, że będzie dobra. Kosztowała 8.90 zł.

Natomiast 2 książka, to nie dość, że biografia mężczyzny to dodatkowo motywator. Tak bardzo urzekła mnie historia Nick'a, który cierpi na fokomelię, że postanowiłam kupić tę książkę. W środku książki znajdują się jego zdjęcia z młodszych lat. Kosztowała 29.93zł.


Ostatnie zakupy to zakupy z biblioteki. Jakiś czas temu miejska biblioteka w mojej miejscowości zrobiła wyprzedasz książek. Można tam było kupić prze różne książki. Ja zdecydowałam się na 4.
Każda z tych książek kosztowała po 1 zł, aczkolwiek ich stan nie jest rewelacyjny, ale też nie ma tragedii.
1) Berry Hines "Cena węgla" 
Szczerze? Nie mam pojęcia o czym są te książki, ale kupiłam, bo 1) kosztowały tylko 1 zł, 2) książek nigdy za dużo, a mogą być ciekawe.
2)Aleksander Minkowski" Podróż na wyspę Borneo".
3) Maria Józefacka "Chłopak na niepogodę"
4)Antoine de Saint-Exupery "Mały Książę"
Tę książkę już kiedyś czytałam, ale było to w podstawówce, więc fajnie będzie przypomnieć sobie historię, która jest cudowna i bardzo pouczająca.



I to już tyle. W maju udało mi się kupić 7 książek. Łii ;) W czerwcu kupię jeszcze kilka, a przez wakacje nawet nie patrzę na książki, ponieważ muszę przeczytać to, co mam w domu.
W czerwcu mam jeszcze kilka pozycji do kupienia, ale to w innym poście.

                                                       Miłego weekendu!
                                                                   Pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz